Επιστροφές & Αλλαγές

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε τo δέμα σας. Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αντίγραφου της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης της παραγγελίας σας. Επίσης τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση.

Στη συνέχεια μας στέλνετε πίσω το δέμα, τα έξοδα αποστολής χρεώνονται σε εσάς, ενώ για να παραλάβετε το νέο δέμα τα έξοδα αποστολής είναι 5.00€.

Στην περίπτωση που θέλετε για κάποιο λόγο να επιστρέψετε εκ νέου για 2η ή περισσότερες φορές, τα έξοδα αποστολής είναι 7,00€.

Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί, ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:   Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που εξαρτάται από το προϊόν και την περίοδο. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.   Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.   Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, το προϊόν αντικαθίσταται ή τα συμβαλλόμενα μέρη μπορούν να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση πώλησης. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.